pühapäev, 29. märts 2020

Distantsõpe



Distantsõpe on toiminud seni minu jaoks üsnagi hästi. Olen saanud üldiselt kõikide ülesannetega hakkama, vahel on jäänud lihtsalt ebaselgeks see, mida õpetaja on soovinud või olen ise sõnastusest valesti aru saanud. Aega ülesannete peale kulub varieeruvalt. Enamasti saab töö tehtud kiirelt aga kui see peaks võtma aega tavalisest rohkem, siis see tuleneb sellest, et koolis saab kohe õpetajalt küsida, kui aru ei saa, aga internetis võtab kõik palju kauem aega. Enamus probleemid on olnud seotud kas arusaamatustega või siis lihtsalt väikeste apsudega.
Minu jaoks koolitöödeks kõige effektiivsemateks keskkondadeks on olnud kas siis Stuudium, Opiq, Classtime või mõni muu selline internetileht, mis oleks lihtsasti sissepääsetav ja arusaadavalt funktsioneeriv (kuidas midagi toimib, mida teha tuleb). Keskondadest suhtlemiseks meeldib mulle kõige rohkem tavaline Meili, või Messengeri vaheline suhtlemine.
Keerulisem on olnud ülesannete tegemine võõrates või ebaselgetes keskkondades. Tavaliselt on need siiski tehtud vaid ühe korra katsetuseks kuna vajaliku töö tegemisega on õpilastel olnud raskusi ja õpetajaid on sellest teavitatud. Raskem on ka olnud suhelda läbi Stuudiumi, kuna õpetajad selle suhtluse osasse tihti ei vaata ja nii ei ole ma saanud kiirelt soovitud vastust.
Kindlasti olen saanud ajaplaneerimises ja enesedistsipliineerimises paremaks, kuna distantsõppes on need väga tähtsad kuid kerged tahaplaanile ununema aga kui ise olla järjepidev ja endas kindel, siis saab hakkama. Olen ka õppinud paremini oma aega jaotama ja planeerima ning nii on mul ka rohkesti aega juurde tulnud.
Õpetajad on olnud väga mõistvad ning ei ole õpilasi liialt õppimisega üle koormanud. Algul veidi tundus, et teha nii palju, aga kui hakata ülesandeid lahendama, lähevad need üsnagi kiiresti ja saab aru, et polnudki nii hull. Siiski võiksid aineõpetajad vaadata võrdsemalt ülesannete ajamahtu ja mitte panna ühele päevale või nädalale liialt mahukat õppimist.
Oma aja väljaspool õppimist veedan enamasti kodus olemisele ja kipun tihti internetis igavlema. Proovin siiski käia vähemalt kord päevas õues liikumas ja värsket õhku hingamas. Tänu rohkemale ajale saan ma põhjalikumalt keskenduda iseendale ning kuna mu perekond on nüüd rohkem kodus siis saan ka nendega rohkem koos aega veeta.

Finantsanalüüs suhtarvude abil (edasijõudnutele) | Täiskasvanute ...
http://taiendkoolitus.com/taiskasvanute-koolituskeskus/finantsanaluus-suhtarvude-abil-edasijoudnutele/

1 kommentaar:

  1. Aitäh sisuka ja põhjaliku postituse eest! Hästi kirjutatud ja analüüsitud.
    Nimed (Stuudium jt) peaksid olema suure algustähega.

    VastaKustuta